Ràdio Escolar de l’IES Las Espeñetas

Inaugurem la Ràdio Escolar de l’IES Les Espeñetas donant protagonisme a la dona.

Entrevista a l’advocada María Aparicio

Entrevista a la neuropediatra Elena Martínez

Entrevista a l’artista de circ Ana Tenza Cristo, continuadora de la coneguda saga portadora del seu cognom.

Entrevista a l’odontóloga Olaya Orenes

Entrevista a la futbolista Claudia Terrés

Entrevista a l’atleta Carmen Marco

Entrevista a una dona marroquí, Fàtima

Entrevista a Dolores Grao, primera batllesa pedànea

Finalitzem un mes de març carregat de significat en el qual hem pogut comptar amb dones del nostre entorn que van ser, són i seran exemples a seguir per tots nosaltres, pel seu lliurament, el seu esforç i la seua constància.

Totes i cada d’una d’elles ens han emocionat i ens han ensenyat l’important que és continuar lluitant per la igualtat, perseguint somnis amb perseverança i amb humilitat.

Volem rendir el nostre xicotet homenatge a:

• Dolores Grau: primera dona alcaldessa pedanea i impulsora de l’Associació de familiars de malalts d’Alzheimer de Cox.
  • Ana Tenza Cristo: artista de musicals infantils i circense dins d’una família amb història, la família Cristo
  • Elena Martínez: neuropediatra.
  • Olaya Orenes: odontòloga.
  • Carmen Marco: atleta d’elit i estudiant d’infermeria.
  • Claudia Terrés: jugadora de futbol sala.
  • María Aparicio: advocada.
  • Fàtima Fakhri: exmilitar al Sàhara.

Darrere de cada projecte hi ha un equip de professors que prenen la iniciativa i intenten coordinar. Sense un altre equip de professors que acull aqueixes idees i les assumeixen com a pròpies, implicant-se al mateix nivell, ja siga fent les entrevistes amb els alumnes, buscant a aqueixes grans “dones del nostre entorn”, gravant i improvisant amb les aplicacions que encara no controlem, publicant-les i traient temps que no sempre tenim, no hauria sigut possible arribar a gravar ni una sola d’aquestes entrevistes.

Per tot això, volem donar les gràcies a tots els que heu participat en aquest projecte. Un projecte que va començar fa mesos i el fruit dels qualsno és un altre que el del treball de tota una comunitat educativa.

Moltes gràcies.

Nota: Encara no hem pujat totes les entrevistes que hem gravat. Subscriu-te al nostre canal d’IVOOX per a estar al corrent de les novetats.

(La imatge el logo s’ha obtingut de freepiks.com)