CONVALIDACIONS CURS 2024-25

CONVALIDACIONS 2024-25 (entrega fins el 25 d’octubre)

CONVALIDACIONS MÚSICA, DANSA

S’omplirà el document de sol·licitud (per a ESO) o el document de sol·licitud (per a batxillerat) i s’hi adjuntarà el certificat acadèmic acreditatiu de la superació de l’assignatura amb què se sol·licita realitzar la convalidació. Si l’alumnat està cursant simultàniament una matèria objecte de convalidació i l’assignatura o assignatures que cal superar per a obtindre aquesta convalidació, haurà de presentar un certificat de matrícula dels ensenyaments professionals de Música o Dansa en el moment de la sol·licitud i convalidarà quan supere l’assignatura al conservatori.

CONVALIDACIONS ESPORTISTA D’ALT NIVELL

2.1 Alumnat amb la condició d’esportista d’alt nivell: per a la sol·licitud d’exempció o adaptació curricular de la matèria Educació Física i la convalidació de la matèria optativa, cal
presentar el document que acredite estar inclòs en la relació d’esportistes d’alt nivell publicada en el Boletín Oficial del Estado.
2.2 Alumnat amb la condició d’esportista d’elit o de personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana: per a la sol·licitud d’exempció o adaptació curricular de
la matèria Educació Física i la convalidació de la matèria optativa, s’ha de presentar el document que acredite estar inclòs en les relacions d’esportistes d’elit i de personal tècnic,
entrenador, arbitral o jutge d’elit publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
2.3 Alumnat amb la condició d’esportista d’alt rendiment: per a la sol·licitud d’exempció o adaptació curricular de la matèria Educació Física i la convalidació de la matèria optativa,
cal presentar el següent:
a) De fora de la Comunitat Valenciana: acreditació de la condició d’esportista d’alt
rendiment mitjançant certificat del Consell Superior d’Esports durant el curs
acadèmic a què es referisca aquest certificat.
b) De la Comunitat Valenciana: acreditació de la condició d’esportista d’alt rendiment
mitjançant certificat de la direcció general competent en matèria d’esport durant el
curs acadèmic a què es referisca aquest certificat.