Acte d’adjudicació de vacants dels CCFF (alumnat que ha participat en el procés d’admissió): 6 de setembre a les 9:00

Subhasta de places vacants de CCFF (Alumnat que ha fet preinscripció): divendres 6 de steembre a les 9:00 al hall de l’institut. La prioritat en l’adjudicació de vacants serà per nota mitjana de l’expedient acadèmic o Prova d’accés, sense tindre en compte ni les reserves ni els cupos inicials establerts.

Alumnat que no ha participat al procés d’inscripció ha d’esperar al 13 de setembre.