BEQUES TRANSPORT 2024/25

Oberta la sol·licitud de transport individual i col·lectiu per al curs 2024/25.

Ajuda per a omplir la sol·licitud:

• L’alumnat d’ESO que demana anar en el bus escolar ha de marcar transport col·lectiu, l’alumnat de Batxillerat i FPB ha de marcar Autorització de transport col·lectiu.
  • ALUMNAT QUE VA OBTINDRE LA BECA TRANSPORT EL CURS PASSAT (Tant si estava al centre com si al CEIP ja tenia beca transport, novetat d’aquest curs)
    • ✓ Sí no hi ha canvi de dades, validar la sol·licitud a la web família (en cas de no funcionar la web família descarregar l’annex 1 i omplir-lo), imprimir-la i entregar-la.
    • ✓ Si hi ha canvi de domicili, s’ha d’omplir l’annex 1 i portar-lo a l’IES amb certificat d’empadronament o contracte de lloguer del nou domicili i l’última factura de la llum o l’aigua.
  • ALUMNAT QUE SOL·LICITA LA BECA TRANSPORT PER PRIMERA VEGADA

S’ha d’omplir l’annex 1 i portar-lo a l’IES amb la següent documentació:
✓ DNI de la/les persona/es sol·licitant/s (pare, mare i/o tutor legal).
✓ Un rebut de l’aigua o de la llum de qualsevol dels últims quatre mesos.
✓ Certificat d’empadronament o contracte de lloguer
En cas de separació o divorci dels progenitors, s’ha d’explicar quan agafarà el bus.

L’alumnat que entregue la documentació desprès del 31 de juliol passa a ser alumne reserva i no es podrà garantir la plaça.

Aquest curs l’horari serà:

• Anada: De dilluns a divendres a les 7.20h
  • Tornada: Dilluns, dimarts a les 15.10h, dimecres, dijous i divendres a 14.15h