CALENDARI D’ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ ESO I BATXILLERAT 2024-25 (comença 4 de juny fins 10 de juny)

A data 26 d’abril de 2024 s’ha publicat el calendari i el procés de matriculació d’ESO i batxillerat per al curs 2024-25. La normativa la podeu consultar en aquest enllaç.

El resum del calendari es pot consultar en aquesta taula:

Recordeu que el procés de confirmació de centre adscrit i d’admissió a l’ESO es fa des del centre de primària.

Tota la informació d’admissió la podeu consultar ací

Criteri específic: “Condició d’antiga alumna o alumne del propi interessat, d’algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, de la persona sol·licitant en el centre per al qual demana plaça.”