CONFIRMACIÓ PLAÇA IES ADSCRIT

Enguany com a novetat dins del procés d’admissió, l’alumnat de 6è de primària del CEIP TOMÁS DE VILLARROYA per a poder fer efectiu el dret de continuïtat en el IES JOANOT MARTORELL (centre al que figurem adscrits), ha de formalitzar la seua confirmació de plaça escolar abans del dia 9 de maig de 2024 presentant en el nostre centre la sol.licitud. Una vegada confirmada la plaça, des de l’IES, ens informaran del dia i hora de matrícula que serà entre el 25 i el 28 de juny.

La confirmació de plaça en el centre d’adscripció implica la impossibilitat de participar en el procediment d’admissió per a optar a un altre centre. Si el vostre desig és que el vostre fill/a continue els seus estudis en un altre centre que no siga l’IES JOANOT MARTORELL heu de presentar en primer lloc la sol.licitud de confirmació de plaça manifestant que NO VOLEU confirmar, i després, una vegada comence el termini de presentació de sol.licituds per a l’ESO (del 4 al 10 de juny) participar en el procés fent el llistat per ordre de preferència. Recordeu que la plaça d’adscripció NO es reserva si participeu en el procés.

Si participeu en els dos procediments, primer poseu que voleu confirmar la plaça de l’IES JOANOT MARTORELL i després presenteu l’admissió per a un altre centre es considerarà duplicitat i el sistema informàtic us eliminarà i passareu al final del procés d’admissió una vegada estiga tot l’alumnat matriculat.

Tant si voleu confirmar la plaça escolar reservada a l’IES JOANOT MARTORELL com si no heu de presentar aquesta sol.licitud de confirmació omplida i lliurar-la a les tutores dels vostres fills/es per a poder confeccionar el llistat tant dels confirmats com dels que no.

ANNEX_VI_CONFIRMACIO_PLACA_CENTRE_ADSCRIPCIO_24_25pdf