ARTS FOR FUTURE. 2020-2023

ID Project: 2020-1-DE03-KA229-077193

El projecte “Arts for Future” està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’esta publicació és responsabilitat exclusiva de l’IES Tirant lo Blanc d’Elx i ni la Comissió Europea, ni el Servici Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que puga fer-se de la informació ací difosa.

KUNGSBACKA (SUÈCIA), del 24 al 28 d’abril 2023.

Els nostres alumnes Daniel, Claudia Natalia, Patricia i Daniel, tots de 3r ESO, han passat una setmana en Kungsbacka al costat dels seus professors David Alonso i Manuel Iranzo, tots dos del departament de Dibuix. Allí han viscut multitud d’experiències extraordinàries, educatives, formatives i personals, compartint moments i activitats amb l’alumnat d’Alemanya, Croàcia, França, Grècia i Suècia.

Entre altres coses, els nostres intrèpids aventurers han viatjat en grup a l’estranger, han conviscut amb unes estudpendas famílies d’acolliment, amb els qui han conegut la població i els seus costums; han visitat la ciutat de Göteborg; han gaudit de les propostes culturals i museus de la zona; han gaudit d’una visita guiada en recorregut d’art urbà i d’un passeig en pot pels canals i el port.

Tota una experiència!

VITROLLES (FRANÇA), del 16 al 20 de gener 2023.

Els professors Paco Fernández i Raül Morillas, dels departaments de Dibuix i Valencià, han acompanyat, durant una setmana intensa, Ángela, Elena i Madlen, de 3r i 4t d’ESO, a l’institut de Vitrolles (Provença, França) on han realitzat nombroses activitats relacionades amb l’art i la sostenibilitat.

A més a més, han gaudit d’una experiència personal inesborrable: compartir experiènces amb l’alumnat de França, Grècia, Croàcia, Alemanya i Suècia, conviure amb la família que els va acollir tan amablement i oberta, visitar la preciosa regió de Provença (Aix en Provence, Vitrolles, Arles i Marsella), gaudir dels propals culturals (Museu Luma, visita guiada seguint els petjades de Cézanne, visitar l’espai natural del Departament de Camargue, etc)… ah!… i practicar l’anglés.

Com hem dit, una experiència inesborrable i irrepetible!

ATENES (GRÈCIA), del 17 al 21 d’octubre 2022.

Els professors Paco Fernández i David Alonso, tots dos del departament de Dibuix, han acompanyat a un grup d’alumnes de 3r ESO, 4t ESO i 2n Batxillerat a l’institut 3 Geniko Lykeio Galatsi a Atenes, on han realitzat moltes i molt diverses activitats relacionades amb el tema del Projecte: art i sostenibilitat.

A continuació, podreu veure el procés de creació d’un mural grafiti que van fer entre tots en un dels corredors de l’institut:

ELX (ESPANYA), del 2 al 6 de maig 2022

Tots els socis participants ens han visitat durant esta setmana per a donar principi a les mobilitats del Projecte Erasmus+ Arts for Future. Ací podeu veure un resum d’algunes de les coses que hem fet estos dies:

Setmana europea de la sostenibilitat

Arts for Future seguix la seua marxa a Croàcia, del 19 al 23 de setembre de 2021. Les activitats s’emmarcaran en la Setmana europea de la sostenibilitat.

Ací teniu l’enllaç a la web de l’activitat.

Erasmusdays event

Arts for Future, el nou Projecte Erasmus+ del nostre institut ja està en marxa.

Diversos estudiants dels sis instituts europeus partricipantes, entre ells l’IES Tirant lo Blanc, fan una videoconferència per a conéixer-se els uns als altres i als seus centres, parlar sobre l’inici del projecte Erasmus en comú, Arts for Future, i practicar les seues habilitats usant llengües estrangeres.

La videoconferència està organitzada per l’institut alemany Gymnasium Bad Aibling, i els altres centres participants són:

• Lycée professionel et technologiqueprivé Caucais. Vitrolles, França.
  • 3 Geniko Lykeio Galatsi. Atenes, Grècia.
  • Halabäcksskolan. Kungsbacka, Suècia.
  • Gospodarska skolaVarazdin. Varazdin, Croàcia.

El logotip d’Arts for Future

Participa en el concurs per a la creació del logotip del projecte.

En este enllaç trobaràs les bases del concurs: bases concurse Arts for Future