Informació de Conselleria sobre la Xarxa Llibres (el banc de llibres)

Seguint les indicacions de la Conselleria d’Educació, els informem que ha començat la segona fase del programa XARXA LLIBRES. que les famílies que desitgen participar tenen la informació en la pàgina web de la Conselleria i un enllaç des d’esta mateixa pàgina web.

La recollida de llibres es realitzarà en la Sala d’actes.

• Tant els alumnes que han participat en la Xarxa Llibres durant el curs 2015/16 com els que no, podran entregar els llibres segons el següent calendari:
  • 4 de juliol de 10 a 13 h.     1r ESO (DES DE PRIMER COGNOM QUE COMENÇA PER “A” FINS A PRIMER COGNOM QUE COMENÇA PER “L”)
  • 4 de juliol de 17 a 19 h.      1r ESO (DES DE PRIMER COGNOM QUE COMENÇA PER “M” FINS A PRIMER COGNOM QUE COMENÇA PER “Z”)
  • 5 de juliol de 10 a 13 h.     3r ESO I 4t ESO
  • 5 de juliol de 17 a 19 h.     2n ESO I FPB

ATENCIÓ: ELS LLIBRES DE 1r I 3r ESO QUE TINGUEN EXERCICIS RESOLTS Al llapis HAN D’ESTAR ESBORRATS PER A SER ACCEPTATS.

PER A AGILITZAR EL TRÀMIT ÉS CONVENIENT PORTAR LES SOL·LICITUDS CORRECTAMENT EMPLENADES.

ELS ALUMNES QUE NO HAGEN PARTICIPAT EN LA XARXA LLIBRES PODRAN INCORPORAR-SE PER AL CURS QUE VE. HAN DE PORTAR ELS LLIBRES I LA SOL·LICITUD CORRESPONENT SEGONS EL CALENDARI DETALLAT MÉS AMUNT.

MOLT IMPORTANT

1.   Els llibres que s’entreguen han d’estar  en perfecte estat, perquè puguen ser usats per altres alumnes. L’Institut  no   arreplegarà   cap   llibre   que   no   complisca   les següents condicions:
  • No   ha de   faltar   cap   pàgina   o   part   d’esta.
  • Totes les pàgines han d’estar en bon estat.
  • Els   exercicis   no   han d’estar      resolts   amb bolígraf i han d’estar esborrats.
  • Tots   els   textos i   il·lustracions   han de   ser perfectament llegibles.
  1.           És imprescindible portar impresa la sol·licitud telemàtica que estarà disponible en la pàgina web de la Conselleria a partir del dia 15:

Les famílies que pertanyen a l’AMPA   de l’institut tindran assistències de l’associació per a imprimir la sol·licitud telemàtica.