Bath Three Ways School

Job Shadowing

En aquestes dues mobilitats Julia i Amparo visiten Three Ways School, al juliol de 2019. D'aquesta experiència tan enriquidora, aprenem tot el centre a la seua volta.

En la presentació pots veure la seua estada en Three Ways School

Hola! Som Julia (mestra de pedagogia terapèutica) i Amparo (mestra d'audició i llenguatge). Treballem en el CEE Professor Sebastián Burgos de València i vam tindre la sort de participar en el projecte d'Erasmus desenvolupat en el nostre centre.

Això ens va permetre conéixer altres realitats educatives i altres maneres de treballar.

Juntes visitem Three Ways School en Bath. Durant una setmana ens endinsem a les seues aules, vam poder visitar diferents espais i conéixer una gran varietat de recursos tant materials com professionals.

Ens va sorprendre la quantitat d'activitats i de l'ús que fan de l'aire lliure, malgrat la climatologia del país.

A destacar l'organització del centre per a atendre les necessitats educatives especials del seu alumnat, i l'abordatge de les mateixes a través de diferents recursos metodològics, integració sensorial, teràpia ocupacional, conductual, etc...

A més el centre comptava amb una instal·lació de restauració, l'objectiu de la qual és donar resposta al treball d'habilitats prelaborals per al seu propi alumnat.

Una experiència inoblidable i molt enriquidora, de la qual hem aprés molt