Swanage

Purbek View School

Les companyes Lucía, Eva i Amparo van visitar el centre d'educació especial Purbek View School en Swanage l'abril passat de 2019.

Hola! Som Lucía (mestra de música), Amparo (mestra d'audició i llenguatge) i Eva (mestra de pedagogia terapèutica). Nosaltres tres participem en un Job Shadowing en un preciós poble marítim anomenat Swanage.

Visitem un centre d'educació especial, en concret “Purbeck View School” on, durant cinc dies vam poder conéixer tant l'organització del mateix com treballar a les aules amb l'alumnat aprenent noves metodologies d'ensenyament.

Durant aqueixos cinc dies la direcció del centre ens va organitzar tres itineraris diferents depenent del nostre perfil educatiu. Gràcies a això vam poder observar des de diferents perspectives les activitats realitzades en el centre.

Així mateix, durant el nostre temps d'oci vam poder realitzar visites culturals, tant a llocs emblemàtics del poble com dels seus voltants. Va anar una experiència per a repetir.

Job Shadowing

Purbeck Wiew School

Una experiencia inolvidable en la que compartieron el día a día del centro, aprendiendo por mejorar nuestra práctica docente

Visita Cultural