FESTA DE REPTES A L’AULA OBERTA!

Aquesta setmana, a l’Aula Oberta, hem celebrat la nostra ja mítica “Festa de Reptes” que dóna la benvinguda als programes de reptes de l’alumnat de La Panda. Des d’aquest moment, l’alumnat comença a dur a terme el pla dels seus reptes personals. Aquestos reptes, sorgeixen de les seues inquietuds, necessitats i il·lusions; i formen part del seu pla de futur que es consensua a les reunions de PCP (Planificació Centrada en la Persona). Les reunions, les realitzem junt amb la seua xarxa de suport (generalment, els seus familiars) i és ací on decidim els reptes que els acompanyaran durant tot el curs. Alguns d’aquestos reptes estan relacionats amb l’autonomia, la higiene, les relacions socials, la independència… al cap i a la fi, tots ells, encaminats amb la maduresa cap a la vida adulta. Però sense oblidar-nos, del factor motivacional, cadascun i cadascuna demana un desig que, de superar els seus reptes, les seues mestres els faran realitat. A per totes Panda! Vosaltres podeu!