Imagina

Projecte d'Innovació Educativa: "Imagina, el món canvia si canvies tu"

Una vegada elaborat el vídeo, comença la posada en marxa de la campanya de sensibilització. Per al curs actual 2016-2017, es presenta el Projecte d'innovació, amb el qual pretenem iniciar la interrelació amb el nostre entorn pròxim compartint experiències, activitats i vivències amb dos centres educatius del barri: IES Joanot Martorell i CEIP Ramiro Jover.

Curs 2016-2017

En una primera fase del projecte, el curs 2016-2017,  l'objectiu va ser desenvolupar una campanya de sensibilització entre els professionals i alumnat dels centres ordinaris, amb la finalitat de preparar-los i fer-los reflexionar sobre quins són les necessitats i capacitats del nostre alumnat amb diversitat funcional. Posteriorment es van organitzar activitats esportives que van permetre l'intercanvi d'experiències entre l'alumnat del centre ordinari amb els nostres/as alumnes/as.

Paral·lelament a aquest Projecte d'Innovació Educativa, realitzem campanyes de sensibilització amb aquells centres que s'han posat en contacte amb nosaltres, d'aquesta manera hem realitzat nombroses col·laboracions des de llavors fins a hora.

Curs 2017-2018

Durant el curs 2016-2017,el desenvolupament d'aquest Projecte d'Innovació Educativa es va centrar en aprofundir en les activitats compartides amb el centre CEIP Ramiro Jover, amb l'objectiu de treballar per la inclusió educativa del nostre alumnat en el seu entorn, amb un grup de població que en un futur arribarà a l'Institut amb major coneixement sobre la diversitat funcional, i per tant amb una actitud oberta i tolerant enfront de la discapacitat. De manera que durant el curs 2017-2018, continuem desenvolupant activitats inclusives en el CEIP Ramiro Jover, però a més es va iniciar la inclusió d'un grup d'alumnes/as de nostre centre en un grup de l'IES Joanot Martorell, en l'àrea d'educació física.

COLPBOL

HOCKEY