Innovació Educativa

El centre té com a missió , dins del seu Projecte Educatiu, la intenció de potenciar la formació dels professionals en la seua labor educativa, obrir canals de comunicació entre els mateixos i amb les famílies realitzant una pràctica educativa que prioritze aprenentatges funcionals que possibiliten la normalització i integració social dels nostres alumnes i alumnes. Sota aquest prisma des del 2016 hem desenvolupat diferents projectes d'Innovació Educativa. En aquesta secció poden trobar tots els nostres projectes.

Curs 2015-2016

Cursos 2016-2017 i 2017-2018