CELEBREM LA VOLTA AL SOL EN EL COL·LE!

Hui volem compartir una tradició que ens té a tots somrient d’orella a orella: celebrar els aniversaris a l’escola cada setmana! Imagina això: un xiquet o xiqueta emocionant-se amb una corona al cap, envoltat de riures i alegria mentre tots bufen un pastís simbòlic junts. És com una festa sorpresa cada setmana!

Però, per què és tan important? Bé, més enllà dels somriures i el confeti, aquestes celebracions estan ajudant els nostres xiquets a aprendre lliçons valuoses. Estan descobrint la importància de l’amistat i l’empatia, aprenent a compartir la seua felicitat amb els altres i creant records que guardaran per sempre.

Quan eixim al pati per al nostre esmorzar conjunt, estem creant una cosa especial: un sentit de comunitat que va més enllà de les aules. Els xiquets i xiquetes estan connectant amb els seus companys de classe d’una manera nova, celebrant les diferències i construint amistats.

Així que, famílies, gràcies per ser part d’aquesta increïble aventura. Cada setmana, quan celebrem un nou aniversari, estem creant moments màgics que fan que la nostra escola siga un lloc on l’amor, l’amistat i la diversió s’entrellacen.

Fins a la pròxima celebració, que l’alegria i el riure òmpliguen els seus cors!