AVENTURA A GALOP!

Els dies 13 i 20 de novembre, els alumnes i alumnes de l’etapa de primària van tindre l’oportunitat de gaudir d’una emocionant excursió a APTC, una activitat d’oci eqüestre a Montcada.

Els nostres xicotets exploradors es van alçar d’hora i estaven plens d’emoció per l’aventura que els esperava. En arribar a APTC, van ser rebuts per l’equip d’instructors i els bells cavalls que ens esperaven per a un dia ple de diversió i aprenentatge. Els xiquets i xiquetes van interactuar amb els cavalls, van aprendre sobre la seua cura i la seua alimentació i, per descomptat, fer passejos en aquests majestuosos animals!

El somriure en els seus rostres mentre acariciaven als cavalls i experimentaven la sensació de muntar-los serà inoblidable.

Durant la nostra visita, també vam aprendre sobre els increïbles beneficis de la teràpia equina. Els cavalls tenen la capacitat única de connectar amb les persones, oferint un entorn terapèutic que promou la confiança, l’autoestima i el benestar emocional. Aquesta experiència va ser especialment enriquidora, ja que els va brindar l’oportunitat de desenvolupar habilitats motores, sensorials i emocionals d’una manera única i estimulant.

L’excursió a APTC va ser veritablement una experiència enriquidora per a tots. Els llaços que es van formar entre alumnes i alumnes, els cavalls i l’entorn natural van ser inavaluables.

Fins a la pròxima aventura!