Inf. Beques

photo5896740027688397530

Es publica RESOLUCIÓ de 29 de juny de 2020, del conseller d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca la concessió d'ajudes de menjador escolar als centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2020-2021.

La forma de presentació serà la següent:

A) Alumnat que en el curs 2019-2020 ja va sol·licitar l'ajuda per al menjador escolar:

Els pares, mares o tutors de l'alumnat que siguen usuaris de l'Aplicació ÍTACA Web Família, a partir demà , podran accedir a aquesta aplicació informàtica per a visualitzar i DESCARREGAR el seu ESBORRANY de sol·licitud d'ajuda, on constaran pregrabats les seues dades.

Si les persones sol·licitants de l'ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d'IMPRIMIR, SIGNAR i PRESENTAR l'esborrany en el CENTRE on estaran matriculades durant el curs 2020-2021, sense necessitat de presentar la documentació.

Per a facilitar el seu lliurament, es pot IMPRIMIR, SIGNAR i ENVIAR ESCANEJADA al correu del col·legi: 46012252@gva.es

Si alguna de les dades que figuren en l'esborrany no és correcte o la seua situació familiar ha canviat, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l'apartat G de l'esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

B) Alumnat que en el curs 2019-2020 no va sol·licitar l'ajuda per al menjador escolar:

La sol·licitud d'ajuda es realitzarà presentant l'ANNEX I, emplenat, i adjuntant la DOCUMENTACIÓ següent:
- Fotocòpia del DNI/ NIF/ passaport/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).
- La documentació que siga necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar, la renda familiar i aquelles dades sociofamiliars que són agafats en consideració per a la concessió o, si és el cas, la baremació de la sol·licitud. La documentació haurà de ser l'original i una còpia que serà compulsada pel personal receptor.

Per a la correcta gestió d'aquestes ajudes preguem es cenyisquen als següents dies segons la classe actual dels seus fills/es:

• 6 i 7 de juliol: famílies de tercer de primària.
  • 8 i 9 de juliol: alumnat de 4 i 5 anys.
  • 10 de juliol: alumnat de primer i segon de primària.
  • 13 i 14 de juliol: alumnat de quart i cinqué de primària.

Les famílies que tinguen fills/es en diversos nivells educatius, podran triar la data que millor els vinga.
Horari de 10.00 a 11.00 i de 12.00 a 13:00h.