ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Informació sobre el procés d’eleccions a consells escolars de centres

RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, l’any 2023

DECRET 93/2016, de 22 de juliol, del Consell, pel qual es regula el procés electoral per a la renovació i constitució dels consells escolars dels centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, sostinguts amb fons públics

El dia 23 de novembre hi haurà eleccions per renovar la 1a meitat dels membres del nostre Consell Escolar.

El cens de pares/mares/tutors/es es troba ja exposat al tauler de l’entrada al centre. Si voleu formar part d aquest Consell i ser partíceps de la pressa de decisions de tot el que envolta al nostre centre, heu de presentar la vostra candidatura.

Ho podreu fer al despatx de direcció dimecres de 14,00 a 15,00 hores fins el 7 de novembre. Al mateix horari podreu recollir tota la informació amb el que heu de presentar.

Necessitem la vostra col.laboració per portar endavant la nostra escola, esperem que us animeu!

Puede ser un dibujo de póster y texto que dice "PER QUỀ ÉS iMPORTANT QUE PARTICIPES EN EL CONSELL ESCOLAR El Consell Escolar és l'organ de govern qUE dels centres decideixen els aspectes més importants del funcionament de les escoles infantils, collegis públics ES? d'educació infantil primaria instituts d'educació secundària, així com conservatoris d'ensenyaments musicals de dansa centres privats concertats. PER A QUỀ? reptes comuns presa BENESTAR DE L'ALUMNAT de les Compartir metes Cooperar Involucrar-so Implicar-se en la decisions Dissenyar programes do col-laboració tenint compte les necessitats de les families Millorar la vida dels centres Millorar el desenvolupament l'educació de"