CELEBRACIÓ DIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Dijous, com vam comentar en una anterior publicació, l’alumnat de 6é va llegir un manifest i entre tots muntarem l’auca del Tio Canya. Després, els grups de 3r, 4t, 5é i 6é de primària feren unes danses per a tots. Deixem algunes imatges del dia.

El divendres tinguérem un dia molt mogudet. Primer, tota l’escola va fer taller de mocadorà.

Després ens va visitar l’AMPA a repartir rotllets d’anís que estaven boníssims! Moltes gràcies AMPA!!

Més tard, tinguérem el taller de dansaes de la Colla Pas Pla. Ens mostraren diferents danses, diferents instruments i fins i tot, practicarem alguna dansa amb ells! Va ser genial!

I per últim, férem taller de MUIXERANGA amb la muixeranga de Cullera. Ens ensenyaren com s’enfaixen, ens explicaren per a què serveix la faixa, ens féren l’explicació de com es feia un “pinet” i a partir d’ahí… A practicar! Tots volien fer pinets!

Volem agraïr enormement tant a la Colla Pas Pla com a la muixeranga de Cullera el fet d’haver vingut a la nostra escola i fer-nos viure en primera persona la nostra cultura. GRÀCIES pel vostre temps! Animem a tot aquell xiquet/a al que li han agradat els tallers a preguntar per formar part de les associacions. De fet, als tallers han participat alumnat nostre que fa danses i està apuntat a la muixeranga! Ha estat tot un privilegi que ells/es mateixa ens pogueren explicar com ho fan.

També volem agraïr als familiars que vingueren a acompanyar-nos el dijous i als que volien vindre però per feina u altres qüestions no pogueren, i per suposat a l’AMPA que sempre està a prop nostre fent escola. Us deixem una galeria d’imatges perquè pugueu veure el que hem viscut. L’alumnat ha gaudit moltíssim!

Gaudiu molt del cap de setmana llarguet!