Iniciem el projecte “I tu, a què jugaves?”

Els xiquets i xiquetes de 3r i 4t de Primària de la nostra escola han iniciat el projecte “I tu, a què jugaves”.

En el primer dia de projecte, ens han visitat familiars de l’alumnat, avis i àvies ben estimats, així com personal que apreciem molt a l’escola (Carmen i Ferran).

A les aules, els han fet un fum de preguntes sobre els jocs als quals jugaven quan eren petits, on jugaven, amb qui passaven les vesprades, i quins eren els records d’aquella infantesa.

Paral·lelament, hem aprofitat la visita per realitzar les primeres gravacions de podcast a la ràdio de l’escola, i així complementar el nostre aprenentatge. Prompte us compartirem el resultat, atents a les ones!

En resum, un intercanvi generacional ben enriquidor que ens ha agradat a totes i a tots!