Comencen les visites de “Marca la comarca”

El projecte “Marca la Comarca”, que enguany estem desenvolupant, comença les seues visites a altres col·legis de la comarca. Us traslladem el text que ens han preparat l’alumnat i mestres de 1r de Primària:

El passat dilluns, dia 24 de febrer, com activitat del projecte Marca la Comarca, l’alumnat de 1r realitzàrem una eixida complementària a Pego, on visitàrem als xiquets del CEIP Rosalia Bondia. Allí vam conèixer el seu poble i la seua gastronomia.

Per tal d’iniciar el nostre recorregut, visitàrem l’oficina de turisme. Allí, arreplegàrem el mapa de la localitat que ens va servir de guia per conèixer els llocs emblemàtics: l’Ajuntament, l’església de l’Assumpció, els carrers més antic del municipi i la font dels quatre xorros. Per concloure la visita, vam tastar el seu plat estrela: l’arròs amb crosta!