DOCUMENTS DEL CENTRE

DOCUMENTS DEL CENTRE

PEC

El projecte educatiu de centre (d'ara en avant, PEC) és, entre tots els documents dels centres educatius, el document referent per a donar resposta a la diversitat de les necessitats personals i educatives de l’alumnat que es deriven d’ una societat plural.

PAT

El pla d’acció tutorial (PAT) és un instrument del projecte curricular del Centre, constituït pel conjunt d’activitats que tenen per objecte l’orientació personalitzada dels alumnes.
Aquestes activitats, han d’implicar a tots i cadascun dels membres de l’escola i han d’estar coordinades per la persona tutora.
L’objectiu principal del nostre PAT és donar coherència a l’acció tutorial del centre al llarg de tota l’etapa educativa, facilitant orientacions i materials als mestres i altres professionals per dur-lo a terme.

PLA DE FOMENT DE LA LECTURA 22-23

El pla de foment de la lectura (PFL) és el document estratègic organitzatiu i didàctic que defineix clarament els objectius, la metodologia, la planificació, els instruments d’avaluació i els recursos necessaris per a assegurar i consolidar la comprensió lectora i la capacitat de composició textual, en qualsevol suport, analògic o digital, de tot l’alumnat del centre. Ha de ser transversal en la programació i ha de desenvolupar-se en totes les àrees i àmbits, en els diferents plans i iniciatives del centre.

PLA DE TRANSICIÓ INFANTIL PRIMÀRIA

Els centres elaboraran plans, mesures i accions de transició a fi de garantir la transmissió d’informació, l’orientació i l’acompanyament a l’alumnat i a les famílies, la continuïtat de les actuacions educatives i la detecció de necessitats, que puguen produir-se en els processos de transició entre nivells, cicles, etapes i modalitats d’escolarització en què les barreres i les desigualtats es manifesten amb més freqüència i intensitat.

PIIE 23-24

NOUS ESPAIS, NOUS REPTES I NOVES METODOLOGIES

Cal que repensem amb una mirada eficient d’aprofitament d’espais i vore que altres possibilitats
poden oferir nous aprenentatges.