Menjador

MENJADOR ESCOLAR

Forma de pagament dels rebuts de menjador: *Domiciliació bancària. ( Preferiblement) *Rebuts per a ingressar en Caixabank o transferència bancària. ( És realitzarà l’ ingrés o transferència els primers dies del mes ) Els rebuts es passaran el dia 10 del mes següent, aproximadament. Causaran baixa immediata en el menjador tots els alumnes que acumulen un rebut tornat sense pagar-lo.*

NO BECATS

4,25 € /dia
  • 4,25 € per a comensals fixos
  • Es considera comensal fix a aquell que utilitza el servei de forma continuada.
  • Es poden donar novament altes i baixes com a comensals fixos de l'1 al 5 de cada mes
  • Els familiars dels alumnes que no hagen d’utilitzar algun dia el servei de menjador hauran de comunicar-ho en consergeria el mateix dia abans de les 9:30 del matí de forma personal o per mitjà de telefonada (96 282 66 70).
  • Si per alguna raó ( per anar al metge…) l’alumne NO ESTÀ a primera hora en classe i però ha de vindre després HAURÀ D’AVISAR PER TELÈFON A CONSERGERIA ABANS DE LES 9:30H; del contrari NO PODRÀ QUEDAR-SE AL MENJADOR eixe dia

BECATS

0 - 2,25€ / dia
  • Aquells alumnes que tinguen adjudicada una ajuda assistencial de menjador depenent del percentatge de l’ajuda hauran de pagar una quantitat mensual.
  • Beneficiaris de 4,25 euros. Diferència 0 € 20 punts
  • Beneficiaris de 4 euros. Diferència 0,25€ 19 punts
  • Beneficiaris de 3,50 euros. Diferència 0,75€ 18 punts
  • Beneficiaris de 3 euros. Diferència 1,25€ 17/14 punts
  • Beneficiaris de 2,50 euros. Diferència 1,75€ 13/12 punts
  • Beneficiaris de 2 euros. Diferència 2,25€ 11/10/9/8/7 punts

TIQUETS

21,25 € 5 tiquets
  • Es poden adquirir paquets de 5 tiquets per valor de 21,25 €.
  • Nota Important: A soles es podran comprar tres paquets de 5 tiquets en tot el curs escolar. Un per trimestre. Els alumnes eventuals hauran de comunicar en consergeria que utilitzaran el servici de menjador el mateix dia abans de les 9:30 del matí.
  • Aquest import es pagarà per mitjà de transferència al número de compte: ES96 2100 8377 4513 0029 1049
  • El conserge lliurarà els tiquets prèvia presentació del rebut de transferència a nom de l'alumne Els alumnes eventuals hauran d’inscriure’s en consergeria, prèvia entrega del tiquet.

DOMICILIACIÓ BANCARIA MENJADOR

SOL·LICITUD MENJADOR ESCOLAR