Objectius generals

- Aconseguir un desenvolupament harmònic de la personalitat del xiquet/a en tots els seus àmbits: físic, cognitiu, social i emocional.

-Afavorir l'adquisició de l'autonomia del xiquet/a en les diferents conductes i hàbits socials (alimentació, higiene, sociabilitat, etc).

-Fomentar actituds personals d'igualtat, solidaritat, tolerància amb especial atenció a la prevenció de discriminacions per raons de sexe, raça o creences.

-Fomentar el respecte i conservació del medi mitjançant una metodologia activa que posa als/les alumnes en contacte directe amb la realitat circumdant.

-Facilitar la participació en el funcionament del centre de tots els integrants de la comunitat escolar.