Inici

Benvinguts al Col·legi  d'Educació Infantil Mª Teresa Coloma de Xàtiva.

Som un centre on s'imparteix el Primer Cicle d'Educació Infantil (2 anys) i Segon Cicle d'Educació Infantil (3-6 anys) , adscrit al C.E.P.  Gozalbes Vera.

Comptem amb set aules : un aula de 2 anys, dos aules de 3 anys, dos aules de 4 anys i dos aules de 5 anys,  menjador escolar, escoleta matinera, sala multidisciplinar i un ampli pati.

21 de desembre de 2023

:02

Video portes obertes

20 de març de 2023

Hola famílies!! Ací vos presentem el vídeo que hem preparat per a donar a conéixer la nostra escola. Si conegueu o teniu algun amic o familiar interessat podeu enviar-li’l. Entre tots podem fer que la nostra comunitat educativa siga més gran… Moltes gràcies L’equip docent.