Instal.lacions

Instal·lacions

L'escola compta amb 7 aules espaioses per als alumnes, de les quals 3 estan a la planta baixa per als alumnes de 2 i 3 anys i 4 a la primera planta, per als alumnes de 4 i 5 anys, en les que comptem amb pissarres digitals, per treballar les noves tecnologies.

Comptem amb serveis sanitaris adaptats a l'alçada dels alumnes en les dues plantes.

El menjador es troba situat a la planta baixa.

Gaudim d’un pati natura molt ampli ,ben assolellat amb bancs, arbres, troncs, rodes i jocs per a l'alumnat.

I l’Hort escolar on amb l’ajuda dels iaios, pares i mares dels nostres alumnes, observem, sembrem, recol·lectem i cuinem els productes que creixen en ell.