A.M.P.A

AMPA

QUE ÉS L'AMPA?

L'AMPA Mª TERESA COLOMA és una associació de pares i mares de l'alumnat que depén de FAPA (Federació d'Associacions) i dins d'aquesta a l'associació Gonzalo Anaya.

Les seues finalitats són:

- Col·laborar en les tasques educatives del centre

- Assistir a pares, mares o tutors de l'alumnat en tot allò que està relacionat amb la seua educació.

- Canalitzar les iniciatives i els suggeriments dels pares per a tal de millorar la tasca educativa del col·legi, respectant l'autonomia de la direcció respecte a l'organització tècnica, l'activitat docent i formativa i d'altres funcions de la seua competència.

QUI FORMA L'AMPA?

Tots els pares i mares que vulgen aportar la seua col·laboració. L’afiliació a l'AMPA és familiar amb el pagament d'una quota de 25€ a l'inici de curs.

Els socis formen l’Assemblea General i elegeixen a la Junta Directiva formada per un president/a, secretari/a, tresorer/a i els vocals. L’Assemblea General ordinària es reuneix, com a mínim, una volta a l'any i la Junta Directiva una volta al mes.

ACTIVITATS QUE REALITZA

- Activitats extraescolars

- Festa de la tardor: Castanyera

- Col·laboració en el festival de Nadal i rebuda de l'Emissari Reial

- Col·laboració en la festa de Carnestoltes amb berenar i xaranga

- Falles: xaranga, bambes i xocolata

- Activitats d'animació lectora

- Fi de curs: contacontes, activitats d'animació, teatre i sopar

FESTA DE NADAL, EMISSARI REIAL

L'AMPA organitza, la visita de l'emissari reial al  col·legi amb cavall ,repartint joguines als xiquets i xiquetes de l'escola i arreplegant les cartes del xiquets i xiquetes per als Reis d'Orient.

CARNESTOLTES

Per fomentar la festivitat de Carnestoltes, els xiquets i xiquetes del col·legi venen disfressats i fan una cercavila pel barri acompanyats per una xaranga oferída per l'AMPA.

FALLES

Confecciona una falleta amb la col.laboració dels pares i mares de l'A.M.P.A

SOPAR DE FI DE CURS

L'associació de mares i pares  organitza un sopar al pati del col·legi per a l'alumnat, pares i mares i mestres del centre. Els xiquets i xiquetes poden gaudir d'un grup d'animació infantil i una discomòbil que  contracta l'AMPA.

A més cal destacar, que al llarg de l' última setmana de classe, des de l'AMPA organitzen diferents activitats lúdicofestives per al nostre alumnat. On hem de destacar la presència de: contacontes, pallassos, mags... segons la disponibilitat.

Col·legi públic d'educació infantil Mª Teresa Coloma· C / Lingüista Sanelo s/n · 46800 (Xàtiva) València
Tel. 96 224 90 15