ERASMUS +

MOBILITAT A GÈNOVA (DEL 27 AL 31 DE MARÇ)

Es porta a terme la primera mobilitat dins del Projecte Erasmus+ on una companya del centre ha viatjat a Gènova per observar i compartir moments educatius. Durant aquesta setmana ha visitat tres escoles pùbliques, dos d'infantil i una rural.

PRIMER DIA, DILLUNS 27 DE MARÇ
SEGON DIA, DIMARTS 28 DE MARÇ
TERCER DIA, DIMECRES 29 DE MARÇ
QUART DIA, DIJOUS 30 DE MARÇ
CINQUÉ DIA, DIVENDRES 31 DE MARÇ
MOBILITAT A VIENA (DEL 24 AL 28 D'ABRIL)

Es porta a terme la segona mobilitat dins del Projecte Erasmus+ on una companya del centre ha viatjat a Viena per a rebre una formació, observar i compartir moments educatius. Durant aquesta setmana ha visitat dos escoles.

PRIMER DIA, DILLUNS 24 D'ABRIL
SEGON DIA, DIMARTS 25 D'ABRIL
TERCER DIA, DIMECRES 26 D'ABRIL
QUART DIA, DIJOUS 27 D'ABRIL
CINQUÉ DIA, DIVENDRES 28 D'ABRIL
MOBILITAT A ERFURT (DEL 22 AL 26 DE MAIG)

Al llarg d'aquesta setmana, es porta a terme la tercera mobilitat dins del Projecte ERASMUS + on una altra companya del centre ha viatjat cap a Erfurt (Alemanya) per tal de viure l'experiència i veure com es treballa a l'escola Montessori-Integrationsschule Grundschule.

PRIMER DIA, DILLUNS 22 DE MAIG
SEGON DIA, DIMARTS 23 DE MAIG