Congrés a l’Oceanogràfic “Projecte Posidònia”

El dia 6 de juny es va celebrar el 2n congrés escolar sobre biodiversitat marina a la ciutat de València, concretament a l’Oceanogràfic. Aquesta era una activitat que formava part del projecte de la Posidònia, on l’alumnat de 3r i 4t ha presentat els seus treballs juntament amb altres escolars de Dénia, Teulada, Moraira i Poble Nou de Benitatxell. Els alumnes realitzaren les seues exposicions en l’Auditori del Mar Roig de l’Oceanogràfic, davant d’un jurat format per la directora de la Fundació Oceanogràfic, el director del Projecte Posidònia, la subdirectora del jardí botànic de la Universitat de València i un investigador del institut d’Ecologia Litoral.

Va ser una jornada molt creativa i enriquidora, on es va posar en valor les praderies de la Posidònia Oceànica, un dels ecosistemes més productius i vulnerables del planeta. L’alumnat de 3r i 4t al llarg d’aquest curs s’ha convertit en ambaixadors de la Posidònia amb l’objectiu de protegir els fons marins. Per acabar tingueren l’oportunitat de visitar les instal·lacions de l’Oceanogràfic, juntament amb experts que explicaven tots i cadascun dels animals marins que allí es troben.