Activitats fi de curs

ACTIVITATS FI DE CURS A INFANTIL

Durant el mes de juny a infantil hem realitzat diferents activitats lúdiques.

La primera de les activitats, gestionada per l’Ajuntament, va ser la de la llum fosca duta a terme per Marta. Tots i totes van gaudir i experimentar amb els diferents materials i pintures fluorescents.

Altra activitat va ser la de la pintar sobre plàstic. La vam fer al pati en un ambient relaxant, lliure i natural.

L’últim dia del curs vam realitzar també la festa de l’aigua en la que vam gaudir i jugar totes les classes de manera conjunta.

Per una altra part, a 5 anys, es van realitzar unes altres activitats per acomiadar l’etapa, com va ser la de l’activitat pirata realitzada a la platja. També van tindre lloc diferents activitats proposades al pla de transició en les que l’alumnat anava a conèixer de mà dels alumnes de primer algunes de les característiques, dubtes i curiositats de com serà el seu proper curs a primària. Finalment, el dia 22 de juny, van fer l’acte de graduació junt amb les seues famílies i mestres.

Activitat pirata
Pla de transició