Commemoracions

• 9 d’octubre 2023
  • La volta al món
    Aquesta situació d’aprenentatge permetrà als xiquets i xiquetes endinsar-se en la història del llibre, conèixer diferents cultures i països, enfortir-ne la creativitat i desenvolupar habilitats de recerca i presentació oral. A més a més, promou el treball en equip i l’amor per la lectura. Comença el viatge! Treballem les descripcions Treballem la descripció de persones … Llegir més
  • I can do it! Jo puc ser!
    Dia 8 de març de 2023. Dia de la dona traballadora. Aquest any volem transmetre al nostre alumnat que poden ser el que vullguen ser, que totes les professions les poden fer tant homes com dones.
  • Dia de l’arbre 2023
    L’alumnat de Primer i Segon de Primària ha representat l’obra “Els arbres del bosc”.
  • Dia de la pau 30/01/23
    Dilluns dia 30 de gener, el CEIP La Murtera va celebrar el dia de la pau llegint un manifest, cantant i ballant totes i tots junts!