junta directiva:

VICEPRESIDENTA: DORA GREGORI GARCIA

SECRETARIA: BEGOÑA SANFELIX VIDAL

TRESORERA: SUSANA PATIÑO LARRAGA

VOCALS: TERE ESTRUCH MILLET, TERE FERRI ALBUIXECH, AMPARO BENAVENT PEIRO, ROSE REQUENA ESTRUGO, MARCELA ESTRUCH ESTRUCH, ANGEL MASCARELL MASCARELL, SUSANA FUSTER MARTINEZ, DIEGO MARTIN BANDIN, GEMA SANTAMARIA, INMA CASTILLO MARTI, EVA BURGUERA BATALLER, MARIA TERESA ESTRUCH

contacte:

ES CONCERTARÁ CITA PREVIA AMB LA DIRECTIVA EN L´HORARI QUE MES INTERESE A LES DOS PARTS.

I ara també ens podeu trobar al Facebook en la següent adreça!:

nota informativa:

ANY 2020-2021
(per a tots els alumnes socis de l’Ampa)

1.-Compra de les Agendes.
2.-Pagament dels forros per als llibres de cada xiquet/a soci de l’Ampa.
3.-Pagament de les fotocòpies de cada xiquet/a soci de l’Ampa.
4.-Esmorzar Festa de Nadal per a cada xiquet/a soci de l’Ampa.
5.-Regal de Nadal (joguines…) per part de l’AMPA al col.le.
6.-Berenar pasqua per a cada xiquet/a soci de l’Ampa.
7.-Aportació econòmica per a la millora de serveis a l’escola (pissarres digitals,excursions…). Previst comprar una pisarra digital.
8.-Adquisició de tacos de goma per tal que les potes de les cadires de totes les classes no facen soroll ni es desgasten al ser arrastrades.
9.-Col.laboració econòmica per a la festa de fi de curs de 6é i aportació per al sopar, beguda (en el cas que tinguera lloc).
Socis Ampa haurien de pagar per tal de sopar el preu simbòlic 1€/persona No socis de l’Ampa haurien de pagar de 5€ /persona.
10.-Participació/Implicació en el Consell Escolar.

Des de l’Ampa agraïm el suport i esforç que resulta per a molts de vosaltres el fer que siguen possibles totes aquestes millores pel bé dels nostres xiquets i xiquetes mitjançant la vostra contribució a aquest xicotet grup de pares i mares que vetllem pel bé de tots.
AMPA CEIP La Murtera Palma-Ador