DEPARTAMENT D'ORIENTACIÓ

Benvingudes i benvinguts a la secció del Departament d'Orientació de l'IES l'Alcalatén de l'Alcora.

Novetats

Fi de curs a Port Aventura

20 de June de 2024 | Comments Off on Fi de curs a Port Aventura

Com a viatge de fi de curs hui l’alumnat està gaudint de Port Aventura. Desitgem un BON ESTIU!!

I Jornada local: l’ús TRIC

19 de June de 2024 | Comments Off on I Jornada local: l’ús TRIC

Hui l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en la I Jornada local “fem l’ús responsable de les TRIC (Tecnologia en la Relació de la Informació i Comunicació)” organitzat pel CEIP Grangel Mascarós dins del Pla Director. Millorem la convivència en les xarxes socials.

Fi de curs a la biblioteca

19 de June de 2024 | Comments Off on Fi de curs a la biblioteca

Hui l’alumnat de l’Aula Oberta ha realitzat el fi de curs a la biblioteca amb intercanvi de regals. Com sempre, un luxe compartir experiències!! Moltes gràcies per aquest curs i ens veiem al setembre amb noves il.lusions.

Premis Certament Literari contra el tabac

18 de June de 2024 | Comments Off on Premis Certament Literari contra el tabac

Hui el Departament d’Orientació i el Departament de Valencià, amb col·laboració de l’alumnat de l’Aula Oberta, hem entregat a l’alumnat de 2n d’ESO guanyador del certament literari organitzat per l’Associació Contra el Càncer de Castelló. Gràcies a l’associació pels regals amb col·laboració de l’Ajuntament de l’Alcora. Enhorabona a Gonzalo, Júlia i Nour!!

Juguem amb el Casal Jove

17 de June de 2024 | Comments Off on Juguem amb el Casal Jove

Aquesta setmana els tècnics del Casal Jove de l’Alcora han presentat la programació d’Estiu a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO i han realitzat activitats lúdiques amb ells. Gràcies per la visita.

Activitats de transició entre Primària i Secundària

29 de May de 2024 | Comments Off on Activitats de transició entre Primària i Secundària

L’alumnat de l’Aula Oberta ha realitzat activitats d’acollida i convivència amb els futurs alumnes del curs 2024-2025 dins del pla de transició entre etapes. Així mateix, l’alumnat de 1r d’ESO ha acudit a les escoles adscrites per a realitzar un dia de convivència amb l’alumnat de 5é de Primària. Benvinguts a l’Alcalatén!!

Dia contra l’homofòbia, lesfòbia, bifòbia i transfòbia.

16 de May de 2024 | Comments Off on Dia contra l’homofòbia, lesfòbia, bifòbia i transfòbia.

Hui 17 de maig celebrarem la diversitat sexual i respectem a les persones. Per una millor convivència entre tots i totes.

Formació Professional d’IES Serra d’Espadà d’Onda.

9 de May de 2024 | Comments Off on Formació Professional d’IES Serra d’Espadà d’Onda.

Hui l’alumnat de 4t d’ESO i 2n FPB ha participat d’una xerrada explicativa de docents dels Cicles Formatius de l’IES Serra d’Espadà d’Onda, on han pogut preguntar tots els dubtes per a una correcta decisió.

Visitem Cicles Formatius d’IES Ximén d’Urrea

9 de May de 2024 | Comments Off on Visitem Cicles Formatius d’IES Ximén d’Urrea

Aquesta setmana el Departament d’Orientació ha acompanyat a l’alumnat interessat en cursar formació professional el proper curs a les portes obertes d’IES Ximén d’Urrea.

Grau Bàsic de Perruqueria i Estètica

8 de May de 2024 | Comments Off on Grau Bàsic de Perruqueria i Estètica

El Departament d’Orientació conjuntament amb el Departament de Formació Professional de Grau Bàsic ha creat un Padlet informatiu per al futur alumnat. Entreu a l’enllaç de baix: https://padlet.com/scastanc/benvinguts-i-benvingudes-a-grau-b-sic-bzv9qmqf6x75mbmc