Títols

INFORMACIÓ OBTENCIÓ DIRECTA TÍTOL DE BATXILLER MAJORS DE 20 ANYS
Resolució 13 de gener de 2015 (DOCV 7447 de 21 de gener de 2015)
PROVA EXTRAORDINÀRIA PER A L'OBTENCIÓ DEL TÍTOL DE SECUNDÀRIA
(Orde de 19 de novembre de 2009, de la C. d'Educació, -DOCV Núm. 6162 de data 10.12.2009- reguladora de la convocatòria i el procediment per a la realització de la prova extraordinària per a aconseguir el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria per als alumnes i les alumnes que no l'hagen obtingut en finalitzar l'etapa).

VÀLID PER A TOTS ELS ANYS ESCOLARS

El termini d'admissió de les sol·licituds serà entre el 15 i el 28 de febrer, ambdós inclosos.