Participació en el programa Rosquilletres (À Punt)

Aquesta setmana tres alumnes de 4t d’ESO han participat en el programa Rosquilletres d’À Punt. L’experiència ha sigut molt positiva i enriquidora.

Els alumnes van gaudir moltíssim alhora que van conéixer el funcionament dels programes de televisió. Malgrat els nervis, els tres van poder demostrar les seues habilitats en el lletreig de paraules i la resolució de jocs lingüístics.

Des del centre volem donar-los les gràcies per la seua implicació i esforç i els animem perquè continuen treballant amb la mateixa il·lusió que tenien el dia de la gravació. També volem agrair a les famílies la confiança dipositada en el centre per poder assistir a la gravació en aquests temps tan complicats.

Esperarem unes setmanes per poder vore’ls en la televisió i saber quin va ser el resultat!