Aula ciclista

El projecte d’Aula Ciclista ha finalitzat hui amb l’última de les tres sessions que s’han desenvolupat dins del programa. Esta darrera sessió consistia a fer un xicotet recorregut per dins de la localitat i dur a la pràctica allò que l’alumnat ha après. El recorregut ha sigut d’uns 4 quilòmetres, buscant el menor desnivell possible.
En total s’han fet sis eixides, una per a cada grup (3 de primer i 3 de segon d’ESO), i ens ha fet acompanyament la Policia Local de L’Alcora. En totes les eixides ens hem trobat amb xicotets problemes mecànics, d’habilitat o de falta de condició física, però s’han pogut resoldre amb la presència dels dos tècnics de la Federació de Ciclisme i el professorat acompanyant.
En general l’activitat ha sigut molt ben valorada per l’alumnat i provarem de demanar-la en propers cursos per repetir-la.