AMPA IES L’ALCALATÉN 2021-2022

Benvolguts pares i mares,

Enguany, igual que l’any passat, a causa de la situació actual d’incertesa que continuem vivint per la crisi de la COVID-19, la quota de l’AMPA continua sent de 10€ per família.

La nostra intenció és col·laborar en tot el possible:

-Per a començar s’entregaran les agendes a l’alumnat associat. Els alumnes que no siguen socis i vulguen l’agenda, poden comprar-la per 5€. Els qui hagen pagat la quota, per favor, porteu el justificant de pagament.

-Esperem col·laborar en el material de les classes de Tecnologia per als alumnes de 1r i 2n de l’ESO.

-Pagarem l’orla i banda als alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat que es graduen.

-Respecte a les excursions, igual que l’any passat, col·laborarem en totes les que puguem, fent-nos càrrec del transport o de les entrades. L’any passat vam poder ajudar en les següents: Sagunt, Llucena i Vall d’Uixó.

Sabem que enguany també serà diferent, igual que el que ja hem passat, però tractarem de portar-ho amb la major normalitat possible. Des de l’AMPA volem agrair als antics socis la seua confiança i els demanem que continuen col·laborant amb nosaltres, així com demanar als nous pares d’alumnes que també confien i col·laboren amb nosaltres.

Per això els passem el nostre N.Cte. ES25 3113 0499 16 0020758827.

Beneficiari: Quota AMPA 2021-2022

Concepte: Nom i Cognoms i curs del xiquet/a.