Missatge a les famílies

Estimades famílies i alumnat,
Tal com va anunciar el Conseller d’Educació ahir dia 13 de març de 2020, els centres educatius de la Comunitat Valenciana quedaran tancats per temps indefinit.
El professorat continuarà la seua activitat per tal d’intentar que l’alumnat puga seguir formant-se des de casa.
A este efecte, s’utilitzaran les plataformes de Conselleria, que són:
Web família (https://familia.edu.gva.es/). Esta plataforma s’utilitza per tal d’establir la comunicació entre les famílies i el professorat. Si encara no estan donats d’alta en Web família, envien un mail al centre (12005659@gva.es) amb una foto del seu DNI i sol·liciten la contrasenya. Al mail del centre no s’atendran missatges dirigits al professorat.
Si algun pare/mare vol contactar amb algun professor haurà de fer-ho en l’horari d’atenció a pares via telefònica.
Cada professor/a ficarà les tasques que haurà de fer l’alumnat durant el període que els centres educatius estiguen tancats pels diferents mitjans possibles, ja que alguns alumnes tenen aula virtual en algunes assignatures (depèn del nivell i de l’assignatura).
S’ha de considerar període lectiu encara que no assistisca a classe, amb la qual cosa s’han d’assegurar que els seus fills/es entren en les plataformes i realitzen les tasques. Estes tasques seran avaluables i poden comptar per a la nota final. Molts professors ja han donat personalment o per escrit avui mateix instruccions als seus fills/es.

Salutacions.

M. TERESA ÀLVARO MARTÍ