Una secció saludable

Els esmorzars dels meus alumnes solen estar molt lluny de ser els millors quant a qualitat. Galetes, brioixeria, entrepans de companatge, batuts i sucs solen ser els favorits a aquesta hora del dia.

Som conscients de la quantitat de sucre que estan consumint els nostres fills i filles? Una barbaritat. I, el pitjor de tot, és que solem infravalorar el que mengem i sobrevalorar el que ens movem, és a dir, en general mengem més (i pitjor) del que pensem i cremem moltes menys calories del que creem.

Moltes vegades és per comoditat i altres, simplement per desconeixement. Existeixen massa mites sobre el menjar i, la qual cosa és pitjor encara, massa desinformació en els mitjans. És molt difícil saber de qui et pots fiar, perquè fins i tot en la premsa més seriosa diuen autèntics disbarats.

¿Zumo saludable?
Suc saludable?
Per això, vull obrir un apartat d’alimentació saludable ací en el blog per a intentar ajudar a aquells que vulguen millorar en la seua alimentació. Ull! Això serveix tant per als xiquets com per als adults. Els alumnes de 5é i 6é del CEIP Jaime Balmes, veuran alguns cartells en el corredor. A veure si els lligen!
Si voleu que tractem algun tema en concret, podeu deixar un comentari i intentarem donar-los prioritat.