WEB FAMÍLIA

¿Qué és web família?

Web Família 2.0 ofereix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i tutores i activitats complementàries a través d’Internet. També s’ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través de correu electrònic. Des de Web Família 2.0 les famílies o els tutors i tutores legals també podran comunicar-se amb el professorat que imparteix les classes als seus fills, filles o tutelats.

¿Cóm es sol.licita l’accés a web família?

Per aconseguir accés a Web Família, seguisca els passos següents:

1. Descarregue i òmpliga el model de sol·licitud d’accés a la Web Família: És molt important escriure i revisar bé l’adreça de correu electrònic que es desitge utilitzar, ja que serà en aquesta on es rebrà la contrasenya per a accedir per primera vegada a l’aplicació.

Per descarregar la sol·licitud d’accés a Web Família, faça clic ací: https://ceice.gva.es/webitaca/docs/webfamilia/Sol-licitud_ACCES_WEB_FAMILIA.pdf

2. Una vegada omplit, entregue’l en la secretaria del centre: El centre verificarà les dades de la sol·licitud i introduirà l’adreça de correu electrònic indicada en ITACA. A continuació, es generarà una contrasenya que rebrà en l’adreça de correu electrònic indicat.

3. Revise els missatges rebuts del seu compte de correu: Rebrà un correu amb el següent assumpte: ENTREGA DE CLAU – ACCÉS A WEB FAMILIA.EDU.GVA.ES. En aquest correu rebrà la contrasenya per a accedir per primera vegada a l’aplicació, així com informació relacionada amb aquesta. Si no rep cap correu, revise la configuració del seu compte de correu respecte a les adreces de correu no desitjat o spam.

NO ÉS NECESSARI REALITZAR AQUES TRÀMIT TOTS ELS CURSOS, ES FA ÚNICAMENT LA PRIMERA VEGADA.

Com s’accedeix una vegada m’han enviat la clau?

L’usuari per a accedir a la Web Família pot ser:

• NIF. Escriga el seu NIF sense espais entre els números i la lletra. Exemple 12345678Z. El sistema autocompleta amb un zero a l’esquerra fins a completar 10 caràcters. NO fa falta que ho pose vosté.
  • NIE/Passaport. En aquests casos el sistema no pot completar de manera automàtica donada la varietat de casos, per la qual cosa l’usuari completarà amb zeros a l’esquerra fins a 10 caràcters en cas de Passaport i amb zeros a l’esquerra després de la primera lletra en cas de NIE.

Exemple de Passaport: CA12345W l’usuari serà 00CA12345W.

Exemple de NIE: X1234567L l’usuari serà X01234567L

La contrasenya rebuda a través del correu electrònic per a accedir la primera vegada, és alfanumèrica i diferència entre majúscules i minúscules. Tinga en compte aquesta qüestió a l’hora d’introduir-la per a accedir a la Web Família, per la qual cosa es recomana COPIAR I PEGAR. No obstant això, recomanem canviar-la després de la seua primera connexió o més endavant.

CANVIAR LA CONTRASENYA DINS DE LA PLATAFORMA

Podrà canviar la contrasenya, una vegada dins de la plataforma, en la part superior polse sobre l’etiqueta on es mostren les seues dades personals i complete el formulari de l’apartat ‘Canviar contrasenya’. Una vegada confirmada la nova contrasenya, la pròxima vegada que accedisca a la Web Família ja haurà d’accedir amb la nova contrasenya.

¿Qué he de fer si he perdut, olblidat o no puc entrar amb la informació del punt anterior?

Si ha oblidat o no por entrar amb la contrasenya d’accés, des de la pantalla d’accés a la Web Família, pot generar una nova de manera automàtica polsant sobre He oblidat la meua contrasenya’Complete les dades sol·licitades utilitzant l’usuari i el correu electrònic amb els quals es va donar d’alta en la Web Família.

ALTRES FORMES DE COMUNICAR-ME AMB LA PERSONA TUTORA

Identitat digital de l’alumnat de centres de titularitat pública

Aquesta identitat digital de l’alumnat està associada amb un compte i bústia de correu electrònic que té l’extensió @alu.gva.es, basada en el servidor de correu de Microsoft Outlook. Aquest compte de correu estarà disponible per a tot l’alumnat de centres de titularitat pública. Aquesta identitat, entre altres qüestions, els permetrà mantindre comunicació amb el personal docent del centre. Aquest compte i bústia de correu electrònic es mantindrà actiu mentre que l’alumnat continue matriculat, encara que canvie de centre, però sempre que siga un centre de titularitat pública (gva) dins del sistema educatiu valencià. L’accés és per la web de Outlook de Microsoft.