COL·LABORACIÓ AMB LA FUNDACIÓ AIGUA DE COCO

L’alumnat el nostre centre escolar ha participat en la realització d’un episodi de Podcast titulat “La Brigada Podcast Elx” en col·laboració amb Fundació Aigua de Coco i l’Ajuntament d’Elx, per a donar a conéixer les accions realitzades pels i les estudiants per a contribuir a tindre un entorn més sostenible després d’haver d’estudiat diferents possibilitats per a poder ser agents de canvi d’una manera dinàmica i factible.

Podeu escoltar-ho ací:

Ir a descargar

A més, ens han oferit conéixer l’exposició fotogràfica realitzada amb les fotografies de Benito Pajares, Yeray Menéndez, Lobolopezz, Scar Lafiniarivo, Jonathan Pissonero i Rafa Cabal.
La dona és, segurament, el pilar més important de l’economia real a Madagascar: a nivell familiar, perquè molts de les llars són monoparentals i elles són l’únic manteniment financer, però també prestant serveis bàsics que l’Estat no garanteix i que són elles les que els realitzen com el proveïment d’aigua i fusta per a cuinar recorrent llargues distàncies i carregant pesades càrregues, també alimentosos cultivant xicotets horts i sens dubte de cura a majors i persones malaltes; i a nivell comunitari, ja que són les que proveeixen els mercats amb xicotets llocs posant a la disposició del veïnat tot tipus de productes per molt escassos que siguen.

Exposició realitzada amb les fotografies d’Ana Palacios, Yeray Menéndez, Benito Pajares, Lobolopezz, Jonathan Pissonero, Scar Lafiniarivo, Mar Guirao i Rafa Cabal.

Podeu veure-la en el següent enllaç: https://peopleartfactory.com/g/qrtrpu7ma3stlxbebjhp-copy-ee2b0ea9-copy-f9ec9645