GRANS DONES D’ACÍ AL COSTAT

L’alumnat d’Atenció Educativa de 1º ESO G i H del Victoria Kent presenta el projecte GRANS DONES D’ACÍ AL COSTAT.

Hem entrevistat dones destacades i rellevants de la comarca d’Elx i les rodalies, no sempre conegudes, però tot i això molt importants. Escolta el nostre canal d’IVOOX i coneix les seues apassionants històries!

6é CAPÍTOL: Conchi Escolano és una de les grans professores d’Inglés de l’IES Victoria Kent i la seua cap de departament, i és una gran dona d’ací al costat. La seua alumna Daniela Fernández l’entrevista. Descobreix-la!

Ir a descargar

5é CAPÍTOL: Gina Alexandra, una dona jove oriünda de l’Equador, treballadora, mare, immigrant, d’origen humil i lluitadora, i és una gran dona d’ací al costat. El seu fill Mathiu Alexander l’entrevista. Descobreix-la!

Ir a descargar

4rt CAPÍTOL: Antonia Trujillo, jubilada, va ser netejadora i mestressa de casa en un període de la nostra història molt difícil, i és una gran dona d’ací al costat. El seu net Àngel Trujillo l’entrevista. Descobreix-la!

Ir a descargar

3r CAPÍTOL: Elena Pérez de Déu és infermera i una gran dona d’ací al costat. La seua neboda Claudia Pérez l’entrevista. Descobreix-la!

Ir a descargar

2n CAPÍTOL: María Sut Arias ha seleccionat a la seua mare, María José Arias. Descobreix per què; escolta l’entrevista a aquesta gran dona d’ací al costat.

Ir a descargar

1ER CAPÍTOL: Hui vos deixem amb una gran dona, María del Mar Miras, entrevistada per l’alumna María Maciá Sigüenza.