23 d’abril Dia del llibre

Amb la finalitat de commemorar el dia internacional del llibre, el divendres 23 d’abril es van celebrar en el nostre centre diferents activitats.  Des de la Comissió de biblioteca vam voler tematizar la jornada sumant-nos al projecte Mar sense plàstic, per la qual cosa seleccionem material bibliogràfic relacionat amb el món marí per a la nostra exposició. A més, durant tota la jornada  entreguem al costat dels préstecs una edició especial de marcapáginas elaborats per l’alumnat d’Educació Plàstica i Visual per al projecte Mar sense plàstic.

Entre les activitats que es van desenvolupar durant la jornada podem destacar el lliurament de premis del concurs de cal·ligrames marins, que va tindre lloc en el primer esbarjo al jardí de la biblioteca en el torn de demà, així com el lliurament de premis del concurs de poesia il·lustrada i el recital de poesia, que es va celebrar a l’aula de la naturalesa entre les 9.50 i les 14.00 i va estar amenitzat pel nostre alumnat i professorat amb diferents peces musicals.