DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Amb motiu del 8 de Març, Dia Internacional de la Dona, el centre s’ha bolcat en activitats diferenciades per cursos. L’alumnat de 1r d’ESO, després de llegir biografies sobre la dona, ha decorat les portes de les seues aules amb imatges de dones rellevants. En 2n d’ESO han assistit a representacions curtes de micromasclisme i desigualtat a càrrec d’alumne/as de 1r ESO, després d’això amb els seus professors han reflexionat sobre les escenes vistes i van fomentar la participació de l’alumnat. En 3r ESO s’ha realitzat una projecció genially sobre el rol de la dona actual i l’alumnat han anat anotant sobre cartolines roges les frases que més els va cridar l’atenció i en cartolina lila el que s’ha d’evitar.

Per a 4t ESO s’ha oferit una xarrada sobre la dona en l’esport a càrrec de les xiques del Club Handbol Elx. En 1r Batxillerat s’han visualitzat curts sobre el 8M per a posteriorment reflexionar i en 2n batxillerat han elaborat i llegit el manifest per al dia de hui a més de participar en un mural i pintar cares i mans amb segells.