Projectes d’innovació

En ISCA estem d’enhorabona.

Enguany, a més de renovar-nos el projecte d’innovació ARA NOSALTRES, Conselleria ens ha concedit el projecte SIMULACIÓ D’UNA EMPRESA INFORMÀTICA .

El projecte ARA NOSALTRES és un projecte dut a terme des de fa 7 anys a ISCA i considerat des de fa 5 anys com a projecte d’Innovació per part de Conselleria. Aquest projecte surt amb l’objectiu de reforçar el potencial de l’alumnat destacat des de l’inici dels seus estudis al centre. D’aquesta manera, els estudiants més brillants i amb les millors aptituds disposaran de totes les ajudes i suports disponibles per tal de potenciar les seues capacitats. Aquest projecte està enfocat per a l’ESO i Batxillerat.

El projecte SIMULACIÓ D’UNA EMPRESA INFORMÀTICA és un projecte per als alumnes de primer curs del grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes de la família Informàtica. Aquest projecte surt amb la necessitat de l’alumnat d’establir la relació entre tots els mòduls del primer curs, a més de conéixer les necessitats reals en una empresa. Aquest projecte cobreix la mancança del projecte final que tenen els cicles de grau superior i que els mitjans no tenen.

Enhorabona a tot el professorat!!