El projecte d’investigació i innovació educativa (PIIE) “ARA + Tecnològics i Digitals” està destinat a l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria que destaca per les seues qualificacions acadèmiques. Naix amb l’objectiu de reconèixer i premiar la constància, l’esforç, la dedicació i l’excel·lència, oferint a aquests estudiants l’oportunitat d’ampliar els seus coneixements a través d’activitats innovadores que transcendeixen els continguts curriculars habituals. En definitiva, “ARA + Tecnològics i Digitals” és una oportunitat per a fomentar l’excel·lència acadèmica, creant un espai on aprendre, compartir i continuar creixent com a estudiants i com a persones.
Aquest dimarts 4 de novembre, l’alumnat del grup ARA de 2ESO va visitar el Museu de les Ciències Príncep Felip, on participaren a taller “Horror al vacío”. A més gaudiren d’un recorregut guiat per les exposicions de “Marte”, “Cromosomes” i “Leonardo Da Vinci”.
El 16 d’octubre l’alumnat del grup ARA de 3-4ESO va assistir a EXPOINNOVA, al Parc Científic de la Universitat de València. L’activitat extraescolar centrada en la Intel.ligència Artificial i la Sostenibilitat va permetre a l’alumnat gaudir de diferents ponències de la mà de personal investigador i professionals del Parc Científic. A més a més visitaren de dues exposicions guiades.
PONÈNCIES:
“Plàstics sostenibles? Sí, és possible”.
“El futuro se escribe con IA”.
EXPOSICIONS
“Las moléculas que comemos”.
“Fotciencia 20”.
SEGON TRIMESTRE
1 ESO Taller IA
L’alumnat del grup ARA de 1r d’ESO ha participat en un taller d’intel·ligència artificial on ha descobert com utilitzar de manera responsable i útil diferents eines digitals. Durant la sessió, han après a aprofitar aquests recursos per millorar la seua manera d’estudiar i organitzar-se. Aquest taller els ajudarà a aprendre de forma més pràctica, autònoma i eficient. Ha sigut una experiència enriquidora i motivadora per al seu aprenentatge.
3r i 4t ESO en el Palau De Les Arts
Al segon trimestre l’alumnat de 3-4 ESO del grup ARA va visitar el PALAU DE LES ARTS, per conèixer de primera mà com és una funció d’òpera per dins; A més, fent l’experiència més interdepartamental, aprofitaren per assistir a un taller molt interessant sobre Música i Matemàtiques a l’Àgora.
TERCER TRIMESTRE
46021290
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.