COMPONENTS DEL DEPARTAMENT

1 BatxilleratValencià: llengua i literatura
2 BatxilleratValencià: llengua i literatura

ESPAI PRIVAT D’APRENENTATGE

Per a accedir, contactar amb un membre del departament.

• Vídeo PIN 2ESO
    En el següent vídeo podreu observar les diferents activitats i treballs que s’han realitzat este curs en el projecte interdisciplinari de 2ESO entre les assignatures de valencià i educació física. Està relacionat amb la tradició, cultura popular i esport de la província de Castelló. S’ha col·laborat directament amb la residència Gran Via de Salut mental. … Llegir més
  • Ruta literària per València
    Ahir, 30 d’abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat va poder gaudir d’una magnífica jornada a la ciutat de València realitzant una ruta literària organitzada des del departament de Valencià.
  • Feliç Dia del Llibre!
    Per a celebrar el Dia del Llibre, l’alumnat de 1r ESO d’Àmbit Lingüístic ha felicitat a tot el professorat del centre amb una rosa col·locada al seu caseller. Ha sigut una sorpresa veure la sala plena de roses. Un iniciativa meravellosa, moltes gràcies! Feliç Sant Jordi!