Fanzine

A principis d’any l’alumnat de 3r A i B i de 4t B i C, a l’assignatura de Valencià, va rebre la proposta de fer poemes a partir del vers de Berta García Faet “no obstant, dir poc fa mal”. Quan vam tindre reunits tots els poemes, les alumnes i els alumnes de l’assignatura Igualtat i Gènere de 4t de l’ESO van fer una tasca de lectura i classificació d’aquests poemes, seguit d’una introducció a cadascuna de les temàtiques que van trobar. El resultat són les diferents seccions del fanzine que ací publiquem i que van precedides dels respectius comentaris crítics, escrits per l’alumnat de 4t.

Al mateix temps, el conjunt del fanzine ve introduït pel text que van realitzar les alumnes de 3r al Taller d’Aprofundiment d’Igualtat i Gènere. Per a l’alumnat ha estat una tasca enriquidora, han exercit la seua capacitat de lectura crítica i han mostrat la seua actitud combativa, no estant disposats a acceptar ni perpetuar dinàmiques que no siguen aquelles que ens encaminen a acabar amb la desigualtat de gènere.