Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI)

A l’IES la Vall d’Alba impartim aquest Cicle en 2 modalitats: presencial matutí* i semipresencial.

*Bus gratuït per a l’alumnat resident a més de 3 Km del centre.

Estudis de Formació Professional de Grau Mitjà. La Formació Professional són els estudis professionals més pròxims a la realitat del mercat de treball i donen resposta a la necessitat de personal qualificat especialitzat en els diferents sectors professionals per a respondre a l’actual demanda d’ocupació; permeten a les persones accedir al mercat laboral d’una forma reeixida, ja que aquests estudis donen una formació especialitzada i unes competències professionals molt elevades.

El Cicle Formatiu de Grau Mitjà condueix al títol de Tècnic i forma part de l’educació secundària post-obligatòria.

La competència general d’aquest títol consisteix en proporcionar cures auxiliars al pacient/client i actuar sobre les condicions sanitàries del seu entorn com a: membre d’un equip d’infermeria als centres sanitaris d’atenció especialitzada i d’atenció primària, sota la dependència del diplomat d’infermeria o, si escau, com a membre d’un equip de salut en l’assistència sanitària derivada de la pràctica de l’exercici liberal, sota la supervisió corresponent.

Els Títols que s’obtenen en cursar un Cicle Formatiu tenen caràcter oficial i la mateixa validesa acadèmica i professional en tot el territori nacional, amb independència que els estudis es realitzen en una Comunitat Autònoma o en l’àmbit del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Accés informació del Cicle

Tríptic CAI