26 de gener Dia Mundial de l’Educació Ambiental

El 26 de gener Dia Mundial de l’Educació Ambiental, el nostre centre ha participat en el vídeo realitzat per la secció de Castelló de la Xarxa de Centres Sostenibles de la Comunitat Valenciana de la qual formen part, per commemorar aquesta data. En aquest muntatge, cada centre participant ha confeccionat una infografia amb una de les activitats que du a terme vers la sostenibilitat. L’IES Torre del Rei ho ha fet amb el projecte d’APS Mares Circulares de recollida de deixalles a la platja de La Renegà a Orpesa duta a terme el passat 21 de desembre per l’alumnat de 1ESO organitzada per l’àmbit CTEM i l’Ajuntament d’Orpesa. En vídeo es pot vore en el següent enllaç: 26 de gener dia de l’educació ambiental.

Tanmateix, a l’hora del pati, l’alumnat de 1ESO i 2ESO de l’optativa Fem un centre sostenible, ha dut a terme una activitat sota el lema “Sembrant llavors, som la llavor del canvi”. Així com la lectura d’un manifest redactat per elles i ells per megafonia.