Història

L’institut Torre del Rei d’Orpesa és un centre educatiu públic situat a la Comunitat Valenciana, a la província de Castelló.

File:Torre del Rey, Orpesa de Mar.JPG - Wikimedia Commons
Torre del Rei, Orpesa

L’institut va ser inaugurat amb l’objectiu de proporcionar educació secundària i batxillerat als joves de la localitat i dels voltants. El nom de l’institut fa referència a la Torre del Rei, una fortificació que es troba en la rodalia del centre educatiu i que data del segle XVI.

Des de la seua obertura, l’institut Torre del Rei ha sigut un referent en la zona per la seua qualitat educativa i per la formació integral que proporciona als seus alumnes. Ofereix una àmplia varietat de programes educatius i formatius, amb l’objectiu d’adaptar-se a les necessitats de cada alumne i garantir el seu èxit acadèmic.

Entre les activitats més destacades de l’institut Torre del Rei es troben els intercanvis culturals amb altres centres educatius de diferents països, els projectes d’investigació científica i tecnològica, i les activitats esportives i culturals.

L’institut Torre del Rei d’Orpesa ha sigut i continua sent un centre educatiu de referència a la Comunitat Valenciana, compromés amb la formació integral dels seus alumnes i amb la millora contínua de la qualitat educativa.

El IES Torre del Rei de Oropesa, primer centro público de la Comunitat en  obtener el
IES Torre del Rei